poniedziałek, 13 października 2014

ARCHIWUM - nieMOTO - Czaruś atakuje


Notka z 30.04.2013
  
Nie było mnie przy tym , ale zrelacjonuje opowieść kolegi.
Rzecz miała swój początek w dalekiej przeszłości, będzie z tydzień, a może i dwa.
Chłopcy na obiad poszli do pizzerii. Czekali grzecznie na papu, kiedy do lokalu weszły dwie panie.
Jak to z paniami bywa, jedna chujowa, druga niezła sztunia. Czaruś się oblizał i wcale nie z powodu dobrego żarełka, które niechybnie miał skonsumować. W tym miejscu doszło do zabawnego zbiegu okoliczności. Można powiedzieć, że nieszczęścia chodzą parami, ale za to szczęścia aż trójkami. Otóż okazało się, iż jeden ze współpizzożerców:
- kojarzy tą panią od nas z firmy
- kojarzy, że ma wyjątkowo rzadkie imię
- pamięta to imię
Czaruś długo się nie zastanawiał. Charakterystyczne imię sprawiło, że odnalezienie koleżanki w spisie pracowniczym było dziecinnie łatwe. Zagadanie i umówienie się na wspólną kawkę to już była kwestia paru minut.
Czas płyną leniwie, dzień spotkania zbliżał się powoli... aż nastał ten oto piękny środo-piątek i spotkanie stało się faktem. Czruś poleciał niesiony na skrzydłach miłości, ja natomiast zostałem z fejsem, kwejkiem i przeczuciem, że coś się zapewne spierdoli i ten dzień jednak skończy się zabawnie. Nie myliłem się. Czruś powrócił....
J: no i jak było? Opowiadaj?
C: chyba popełniłem delikatny faux pas...
J: znów za wcześnie chuja wyjąłeś?
C: kurwa, Tobie coś powiedzieć. Nie, to nie to. Chodź na herbatę, opowiem...


.....
J: no.... dajesz
C: wszedłem do tej kuchni w jej budynku, tak wchodzę, rozglądam się i widzę jakąś laskę. Ona widzi moją minę i pyta - pewnie chodziło Ci o moją koleżankę? Ja jej na to - kurwa, chyba tak.

Jako, że w tym momencie już leżałem na glebie i płakałem, to puentę Czarka można śmiało uznać za kopanie leżącego.
- więc zrobiłem sobie małe espresso i wróciłem.


Czy kolega, który dziwnym zbiegiem okoliczności znał imię naszej wybranki celowo zrobił Czarka w chuja? Tego chyba już nigdy się nie dowiemy. Dla dobra historii uznajmy, że tak właśnie było planowane od samego początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz