poniedziałek, 20 października 2014

ARCHIWUM - nieMOTO - Zaufanie i wsparcie

Notka z 16.07.2014

Zdrowy związek powinien opierać się na partnerstwie. Wspólnym rozwiązywaniu problemów, wspólnym pokonywaniu słabości własnych i partnera.
Te słabości są ważne. Nikt nie jest bez wad. Dobrze jest znać swoje wady. Dobrze jest próbować z nimi walczyć.
W tym miejscu jest bardzo ważna rola partnera. Partner nie powinien zmieniać nas na siłę. Nie powinien przeobrażać nas w kogoś, kim nie jesteśmy, a kim partner by chciał, abyśmy byli.
Skoro z kimś zdecydowaliśmy się być, to zdecydowaliśmy się też być z jego wadami. Zresztą, bycie z kimś doskonałym musi być kurewsko nudne.
Kolejnym krokiem jest zaufanie. Ufamy, że partner walczy ze swymi demonami i jesteśmy blisko, gotowi pomóc, jeśli tej pomocy będzie potrzebował.
Kolejnym krokiem jest akceptacja. Nie wszystkie wady da się pokonać. Z niektórymi trzeba żyć. Trzeba się do nich dostosować, radzić sobie.
Ostatnim krokiem jest wsparcie. Wspólny front, walka z przeciwnościami i przywarami.

Raz na 2 tygodnie jest Dzień Śmiecia. Należy wystawić kubły, co by panowie od śmieciarki sobie pobrali zawartość. Wystawienie kubłów to mój obowiązek. Miewam problemy z zapamiętaniem tej czynności. Pierwszym krokiem było dopisanie flamastrem w kalendarzu w odpowiednim polu 'Dzień Śmiecia'. Pomogło o tyle, że pamiętam o śmieciach jak wychodzę z domu, ale po otwarciu garażu i spojrzeniu na moją niunie problemy doczesne znikają. Wyparowują z mojej głowy.

Dziś wychodząc z domu wypierdoliłem się jak długi o worek śmieci. Czekał na mnie zaraz za drzwiami, na środku.
Rozmasowałem kolano i wystawiłem kubły.

Zaufanie i wsparcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz